LGBTQIA+ medarbejdernetværk

Netværket er for alle medarbejdere på Københavns Universitet – VIP og TAP – der identificerer sig inden for LGBTQIA+ spektret. LGBTQIA står for Lesbian, Gay, Bisexual, Transgender, Queer, Intersex og Asexual.

Om netværket

Netværket blev etableret i juni 2019 og mødes så ofte der er kræfter til at arrangere sammenkomster; nogle gange med en dagsorden, andre gange bare i et kollegafællesskab. Vi mødes normalt uden for normal arbejdstid, enten i Studenterhuset eller et af KU’s lokaler.

Vi ønsker at vores netværk skal være rummeligt og inkluderende, og vores ambition er at styrke diversiteten på KU. Vi vil være en ressource for vores arbejdsplads – vi har erfaringerne og kompetencerne til at kvalificere KU's arbejde med ligebehandling, mangfoldighed og et samlet universitet.

Vil du være med?

Skriv en mail til LGBTQIA@ku.dk så bliver du inviteret til vores møder og aktiviteter.

Du kan også skrive, hvis du har spørgsmål om andre ting. Vi deler ikke dit navn, e-mail og information om dit medlemskab af netværket, medmindre du ikke har noget imod det.

Find os på KUnet

Hvis du er ansat på Københavns Universitet, kan du læse mere om os og se kommende mødedatoer og aktiviteter på KUnet. Her er der også et link til vores lukkede Facebook-gruppe.

Find os på KUnet under Personaleforeninger her